2 Julai 2012

Rindu:(

Ni gambar aku dan dia pada tahun 2011.
Sebelah kanan: Fatien Sebelah kiri : Djay (dia)


Djay ni bestfriend aku since we were form1 .  Dia seorang yang pandai srta taat perintah Allah.
InsyaAllah dia bakal seorang HAFIZAH. Ciri-ciri wanita solehah ada kat sahabat aku ni.
Bagi aku dia ni kakak aku sebab dia lahir bulan satu n aku anggap dia kakak juga sebab dia selalu bagi kami nasihat.
Aku selalu berbagi cerita dengan dia sebab dia ni senang nak bawa bercerita and dia ni sentiasa tahan dengan mulut murai aku ni. hehe.

::Allah tidak akan menguji sesuatu kaum itu melebihi kemampuan kaum itu::
Selain itu jg djay juga seorang yang ceria dan selalu menceriakan hariku.
But,
since a few weeks ni kami ada problem sikit . Biasalah negeri mana yang tak pernah ditimpa hujan kan. Sepanjang kami ada masalah tu aku langsung tak  tegur dia. "Kejamnya aku!"
Maafkan aku ya sahabat.
Aku perasan masa kau dan aku tak bertegur sapa, muka kau nampak sedih sangat and tak semangat langsung.
Tapi dari jauh aku ada kirim "SOMETHING SPESIAL" untuk kau.
kau jer tak perasan:(
But sekarang aku taknak kau tanya apakah hadiah misteri !
Sampai masa akan aku bagitahu juga.
sepanjang aku tak tegur dia tu aku rasa guilty, sedih n bosan sangat sebab terpaksa pendam cerita sendiri.

*Nobody perfects right?*
*And everyone make mistakes right?*

Aku tahu aku salah. Well, sebab tu lah aku minta maaf secara terbuka dari kau. Hope you will forgive me!


Nur Khadijah,
seandainya kau baca post aku ni, aku nak kau tahu yang aku rindu sangat dengan kau yang dulu.
And aku sayang sangat kat kau.
Aku reda kalau kepercayaan kau dekat aku makin terkikis but aku harap sangat kita akan jadi cam dulu.
~Aku tahu kau pun rindu aku!~
♥ Everyone want happiness nobody want painful, but rainbow will not come without a little rain 


♥ I believe that Allah is the best planner  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan